MS Windows
briani 27239
Kan ikke Diskdefragmentere
Fra : Stefan M

Dato : 15-09-04 18:47

Hej Problemos igen-
Jeg kan ikke Diskdefragmentere, når jeg åbner diskfrakmentering og den
begynder at analysere drevet opstår der kort efter (90%) en fejl og en popop
kommer med meddelsen:

Deskfrakmentering af (C:) er afbrudt, fordi der er fundet overensstemmelser
i filsysternet. Kør CHKDISK for at reperere uoverensstemmelserne og kør
derefter Diskfrakmentering igen.

Jeg har gjort som sagt CHKDSK men der findes ingen fejl og jeg er ligevidt,
hvad kan jeg gøre for at få det til at funke?

PFT Stefan M

Fra : Kurt Lund

Dato : 15-09-04 19:20

Har du pauseskærm sat til, den kan
lave ged i alt.
Kurt

Fra : John

Dato : 16-09-04 00:29

"Stefan M" skrev i en meddelelse

> [...]
popop
> kommer med meddelsen:
>
> Deskfrakmentering af (C:) er afbrudt, fordi der er fundet

Kan være virus.

Mvh John

Fra : Broodje Paling

Dato : 16-09-04 08:04

Stefan M skrev:

> [...]
>
> Jeg har gjort som sagt CHKDSK men der findes ingen fejl og jeg er ligevidt,
> hvad kan jeg gøre for at få det til at funke?

Virusprogram eller firewall kan lave kuk i defragmentering. Slå dem fra
og prøv igen.