hjælp til stort word dokument
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 31-10-04 12:30

Hej NG.

Jeg er igang med at lave et meget stort office dokument, hvor det er vigtigt
"at holde tungen lige i munden" og bevare overblikket.

Jeg har fået lavet næsten halvdelen og er nu kommet i tanke om at jeg måske
har skabt problemer for mig selv.

Jeg har lavet et dokument med indholdsfortegnelse og stikordsregister, men
jeg har så en del bilag (også word dokumenter) og dem henviser jeg til ved
hjælp af hyperlinks..

Når jeg så engang er færdig er det meningen at det hele skal brændes ned på
en CD, som min advokat så skal arbejde videre med, og her kommer så
problemet.

Bliver alle hyperlinksene ikke "forkerte" når jeg brænder det ned på en CD??
Så ligger bilagene jo ikke længere på C: drevet, men på D: eller hvad nu
advokatens CD drev hedder.

Findes der en nem måde at redde situationen på??

Lidt facts:
selve dokumentet bliver på ca 30 sider
der vil være ca. 150 bilag som der linkes til

håber I kan hjælpe

Peter

Fra : Anders Nielsen

Dato : 31-10-04 23:09

"Peter K. Nielsen" <dukantro@nej.dk> skrev i en meddelelse news:4184ccbb$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Så ligger bilagene jo ikke længere på C: drevet, men på D: eller hvad nu

Det gør de ikke nødvendigvis, men jeg vil tro, at det du linker til skal ligge
i samme mappe eller en undermappe.
Det kommer nok an på hvordan linket bliver defineret i word mht. rod og sti.
Jeg har et program der kan generere links hvor selve stien bliver ændret
hvis man f.eks. kopierer hele mappen til et andet drev eller brænder det.
Så det kan lade sig gøre og som sagt tror jeg det er vigtigt at de filer
du linker til ligger i undermapper til dit dokument.
Du kan jo prøve at kopiere det hele over på et andet drev så f.eks.
og se hvad der sker med dine links ...