Outlook 2003 som newsreader - hvordan?
Fra : Leif Halling

Dato : 24-10-04 15:01

Hejsa.

Jeg har netop installeret Outlook 2003 (Office 2003) og vil gerne bruge
Outlook 2003 som newsreader. Men jeg kan fan.... ikke finde ud af hvordan.

Jeg har fulgt vejledningen i Outlook der foreslår følgende:
Første gang, du bruger nyhedsgrupper, skal du føje kommandoen Nyheder til
menuen Søg.

Jeg kan blot ikke finde komandoen NYHEDER.

Gode råd modtages med kyshånd.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Leif

Fra : Basil

Dato : 24-10-04 18:49

Leif Halling wrote:
> [...]
> menuen Søg.
>
> Jeg kan blot ikke finde komandoen NYHEDER.

Det kan man ikke, den bruger OE, knappen Nyheder linker bare til OEs news.
Kai

Fra : J.K.Arning

Dato : 24-10-04 19:36

On Sun, 24 Oct 2004 16:00:47 +0200, Leif Halling in newsgroup
dk.edb.programpakker.ms-office wrote:

> [...]
> menuen Søg.
>
> Jeg kan blot ikke finde komandoen NYHEDER.

Outlook kan ikke læse nyhedsgrupper umiddelbart men der er efterhånden
kommet nogle 3.parts plugins der gør det muligt.

Søg på google efter "outlook nntp plugin"

--
Regards
J.K.Arning :: 24-10-2004 20:34:01

Fra : Sørensen

Dato : 25-10-04 18:46

> Søg på google efter "outlook nntp plugin"

Jeg har gjort som du foreslog. Og fandt 2 plugins til Outlook. Dem har jeg
nu forsøgt med, en ad gangen, downloaded trialversionen, og installeret.
Derefter skulle der ske det, at der ved næste Outlook opstart skulle komme
en "wizard" frem som skulle føre dig gennem opsætningen.
Det sker bare ikke..??! Og det gælder begge programmer, mærkelig nok. Det må
være en eller anden sikkerhedsindstilling som forhindrer dette..?
Der er tale om dels Newsgator, og dels "NNTP for Outlook" fra Mapi.
Links her, hvis der er nogen der skulle have lyst til at forsøge. Kunne være
interessant om det bare er min pc, det er galt med, eller noget helt
andet..?! (Kører Outlook 2003, Windows XP sp2).

http://www.mapilab.com/outlook/nntp/?menu

http://www.newsgator.com/downloads.aspx

m.v.h.
sørensen

Fra : Per Rønne

Dato : 25-10-04 09:44

Leif Halling <leif.halling@oncable.dk> wrote:

> Jeg har netop installeret Outlook 2003 (Office 2003) og vil gerne bruge
> Outlook 2003 som newsreader. Men jeg kan fan.... ikke finde ud af hvordan.

Det ville være langt at foretrække, om du brugte en dediceret
newsreader. Jeg ved her at Agent er populært blandt Windows-brugere.

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/23936
--
Per Erik Rønne