tidsbestemt side
Fra : Mickey

Dato : 14-05-01 21:04

jeg kan ikke få nedenstående til at virke, det er den forkerte side der
bliver vist! (den nye)

<?
if(strftime('%m') == "05"){
if(strftime('%d') < "18"){header("Location: http://domain/index.php");}
if(strftime('%d') == "18" AND strftime('%R') > "21"){header("Location:
http://domain/new/");}
else {header("Location: http://domain/index.php");}
}
if(strftime('%m') != "05"){header("Location: http://domain/new/");}
?>

meningen er at der efter d. 18 kl. 21 skal vises en ny side istedet for den
gamle...

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://susie.dk - mickey(at)susie.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 14-05-01 21:27

Mickey <news002@susie.dk> wrote:

> jeg kan ikke få nedenstående til at virke, det er den forkerte side der
> bliver vist! (den nye)

Jeg laver lige min egen kode :)

if ((date("j") == "18") && (date("H") > 21)) {
header("Location: http://flaf.dk/new/");
exit;
}

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 15-05-01 07:35

On Mon, 14 May 2001 22:26:48 +0200, Christian Joergensen
<mail@phpguru.dk> wrote:

>Jeg laver lige min egen kode :)
>
>if ((date("j") == "18") && (date("H") > 21)) {
> header("Location: http://flaf.dk/new/");
> exit;
>}

hey, hør hov... ikke misbruge gode domæner. Jeg kan oplyse at
ovenstående giver dns-fejl og en 404.

Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Christian Joergensen

Dato : 15-05-01 09:22

Thomas Jensen - pil.dk <tj@dev.null> wrote:

> hey, hør hov... ikke misbruge gode domæner. Jeg kan oplyse at
> ovenstående giver dns-fejl og en 404.

Ups :) - det havde jeg sq glemt.. well.. det er nok fordi jeg er så
misundelig over at det ikke er mig der har det domæne..

Næste gang bruger jeg bare snotskovl.dk så.

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 15-05-01 09:37

On Tue, 15 May 2001 10:22:11 +0200, Christian Joergensen
<mail@phpguru.dk> wrote:

>Ups :) - det havde jeg sq glemt.. well.. det er nok fordi jeg er så
>misundelig over at det ikke er mig der har det domæne..
>
>Næste gang bruger jeg bare snotskovl.dk så.

som også giver både dns og 404.

Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Mickey

Dato : 15-05-01 14:17

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg laver lige min egen kode :)
>
> if ((date("j") == "18") && (date("H") > 21)) {
> header("Location: http://flaf.dk/new/");
> exit;
> }

og alle andre dage end d. 18 vil det der ikke virke...
- det skal jo vise den gamle indtil d. 18, og så den nye indtild jeg får
mig taget sammen til at lave en permanent løsning!

Fra : Christian Joergensen

Dato : 15-05-01 14:31

Mickey <news002@susie.dk> wrote:

> og alle andre dage end d. 18 vil det der ikke virke...
> - det skal jo vise den gamle indtil d. 18, og så den nye indtild jeg får
> mig taget sammen til at lave en permanent løsning!

Jeg misforstod dig :)

Men tag et kig på Claus' svar.

Fra : Mickey

Dato : 15-05-01 17:55

> Jeg misforstod dig :)
>
> Men tag et kig på Claus' svar.

har brugt Claus' forslag - det virker ser det ud til! (og håber det gør det
d. 18 kl. 21, ellers får jeg hug! ;)

Fra : Claus Sørensen - For~

Dato : 18-05-01 22:53

On Tue, 15 May 2001 18:55:20 +0200, "Mickey" <news002@susie.dk> wrote:

>"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> skrev i en meddelelse

>får

>har brugt Claus' forslag - det virker ser det ud til! (og håber det gør det
>d. 18 kl. 21, ellers får jeg hug! ;)

Du kan eventuelt videre give hug henholdsvis ros til mig ;v))

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen K L I D
Formand ------------------ Tlf: 20 94 62 34

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 15-05-01 15:11

"Mickey" <news002@susie.dk> wrote in <9dra8k$u4g$1@egon.worldonline.dk>:

>og alle andre dage end d. 18 vil det der ikke virke...
> - det skal jo vise den gamle indtil d. 18, og så den nye indtild jeg får
>mig taget sammen til at lave en permanent løsning!

Jeg genbruger lige Christians eksempel:

if ( ((date("j") == "18") AND (date("H") > 21)) OR (date("j") > 18)) {
header("Location: http://ikkeflaf.dk/new/");
exit;
}
else
{
header("Location: http://ikkeflaf.dk/old/");
exit;
}

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
http://nau.dk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 15-05-01 15:15

On Tue, 15 May 2001 14:10:37 +0000 (UTC), usenetnospam@nau.dk (Andreas
Kleist Svendsen) wrote:

>http://ikkeflaf.dk/new/

Jeg får en DNS fejl på den side!! Der er noget galt!! ( ;)

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Claus Sørensen - For~

Dato : 15-05-01 07:42

On Mon, 14 May 2001 22:03:52 +0200, "Mickey" <news002@susie.dk> wrote:

> [...]
>if(strftime('%d') < "18"){header("Location: http://domain/index.php");}
>if(strftime('%d') == "18" AND strftime('%R') > "21"){header("Location:

Du er godt klar over, at den gamle side bliver vist igen efter tre
timer? Når det bliver den 19., så vises den gamle side igen.

>meningen er at der efter d. 18 kl. 21 skal vises en ny side istedet for den
>gamle...

Hvis det er tilfældet, at det skal gælde fra ovenstående og til en
gang i januar år 2038, så vil nedenstående være bedre:

if (date("YmdH") >= "2001051821") {
header("Location: http://flaf.dk/new/");
} else {
header("Location: http://domain/index.php");
}

Hvis det er meningen, at den nye side skal tage over permanent og
erstatte den gamle, ville jeg måske i stedet tage en kopi af den
eksisterende side og kalde den gammel.inc.php og kalde den nye
ny.inc.php

Så erstatte index.php med en fil indholdende følgende:

<?
if (date("YmdH") >= "2001051821") {
include "ny.inc.php";
} else {
include "gammel.inc.php";
}
?>

Når den nye så har overtaget, kan man altid på et eller andet
tidspunkt erstatte index.php med ny.inc.php.

Men det kan ikke bruges i dit tilfælde, da det gælder to forskellige
domæner, men blot til inspiration for andre.

De herligste hilsner

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 15-05-01 07:46

On Tue, 15 May 2001 06:41:41 GMT, cs@klid.dk (Claus Sørensen - Formand