Outllook
Fra : TBJ3300

Dato : 09-10-04 15:14

Hejsa

Min Outlook er begynt at komme med et vidue hver gang jeg vil sende mailsmed
besked:
Et program prøver at få adgang til de email adresser i mit kartotek.
Vil du tillade dette?
Og nu kan vælges 1 min 5 min eller 10 min.
Jeg tror der kommet efter sikkerhedsopdatering fra Microsoft, hvordan slås
dette fra, så der bare kan sendes mails ?
Hilsen
Torben

Fra : bsn

Dato : 14-10-04 21:18

"TBJ3300" <torben.jorgensen@FJERN_DETTE_tdcadsl.dk> wrote
> [...]
mailsmed
> besked:
> Et program prøver at få adgang til de email adresser i mit kartotek.
***VIRUS***
Bjarne

Fra : Calle.

Dato : 14-10-04 21:33

bsn wrote:
> "TBJ3300" <torben.jorgensen@FJERN_DETTE_tdcadsl.dk> wrote

> ***VIRUS***
Ikke nødvendigvis, det er jo ham selv der vil sende. Det er en
sikkerhedindstilling der står for højt.
Jeg får den samme melding, når jeg synkroniserer med min mobiltlf.
--
Calle.

Fra : TBJ3300

Dato : 15-10-04 16:05

Jeg tror ikke der er virus den er checket med nyeste version af Norton
Antivirus og Zone Alarm er konstant kørende, på job har vi en maskine der
fik og har samme problem, kom også efter den sidste store opdatering for
ca. 1 måned siden.
// Torben