Kan ikke opdatere office 2003
Fra : CR

Dato : 09-10-04 10:56

Pludselig kan jeg ikke opdatere Office 2003 selvom det har virket på office
update. Jeg kan heller ikke bare downloade SP1 da den ikke vil installere.
Faktisk kan jeg ikke engang afinstallere Office. Jeg vil nødigtil at
formatere hele harddisken så hjælp vil være meget velkommen. Det skal også
nævnes at det har virket lige da jeg købte den. Og ja, den er lovlig og jeg
har adminstrative rettigheder.

Her er hvad Office Update gav mig:

Fejl! Kan ikke udføre opdateringskontrol på denne computer Hjælp

Webstedet Office Update kan ikke undersøge, hvilke opdateringer der
kan bruges på denne computer. Dette kan have en af følgende årsager:

a.. Du har ikke administrative rettigheder til denne computer.
b.. Der er et netværksproblem, og det undersøgelseskatalog, der
bruges af webstedet Office Update, kunne ikke hentes. Gå tilbage til
hjemmesiden for overførsler, og prøv at køre undersøgelsesprocessen igen.
c.. Windows Installer-rettelsesfiler (.MSP-filer) fra tidligere
anvendte Office-opdateringer mangler det skjulte bibliotek
\Windows\Installer på din computer. MSP-filer gemmes på din computer efter
fuldførelsen af opdateringsinstallationen, fordi de skal bruges til
reference ved fremtidige opdateringer. Hvis filerne mangler, kan du ikke
anvende Office-opdateringer. Som en følge heraf vil du måske heller ikke
kunne afinstallere Office-produkter. Kontakt Microsoft Teknisk support for
at få hjælp.
d.. Du har installeret Office-opdateringer tidligere og derefter
opgraderet fra Windows Installer version 1.0 til Windows Installer version
1.1. Yderligere oplysninger finder du i KB-artiklen Windows Installer May
Prompt for Install Source if Unavailable.

Fra : Klaus

Dato : 09-10-04 11:17

"CR" <nospam@sneno.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
May
> Prompt for Install Source if Unavailable.

Har du prøvet at undersøge punkt c? Har du slettet et par .msp-filer på
et tidspunkt?

Klaus

Fra : CR

Dato : 09-10-04 11:33

> Har du prøvet at undersøge punkt c? Har du slettet et par .msp-filer på
> et tidspunkt?

Næh, ikke hvad jeg ved af.

Fra : Calle.

Dato : 09-10-04 13:42

CR wrote:
> [...]
> Windows Installer
> May Prompt for Install Source if Unavailable.

har du været for grov i din firewall
--
Calle.

Fra : Gevaldi

Dato : 09-10-04 14:00

Calle. skriblede:

> har du været for grov i din firewall

*Vil du lære citatteknik, så læs mere på*

/Gevaldi

Fra : Calle.

Dato : 09-10-04 18:33

Gevaldi wrote:
> *Vil du lære citatteknik, så læs mere på*
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

kender jeg, men jeg svarede på det hele, og kan du ikke lide det så må du jo
gå forbi mit indlæg
--
Calle.

Fra : CR

Dato : 09-10-04 22:13

> har du været for grov i din firewall

Prøvede lige at koble den fra og så køre office update igen, men uden
resultat.

Fra : Calle.

Dato : 09-10-04 22:25

CR wrote:
> Prøvede lige at koble den fra og så køre office update igen, men uden
> resultat.
Ja så må vi jo konstatere at det ikke er der fejlen ligger.
Hvad hvis du sætter Office CDen i igen, så må den da spørge om du vil
installere igen eller reparere.
--
Calle.

Fra : CR

Dato : 10-10-04 10:32

> Ja så må vi jo konstatere at det ikke er der fejlen ligger.
> Hvad hvis du sætter Office CDen i igen, så må den da spørge om du vil
> installere igen eller reparere.

Virker desværre heller ikke. Den giver mig noget kryptisk med at "Denne
rettelsespakke kunne ikke åbnes".