Simpel fildeling?
Fra : Ivan

Dato : 01-11-04 16:58

Hej NetEksperter.

Jeg skal hjælpe en ven med noget netværk.

Han vil ger koble to maskiner sammen over et åbent lokalnetværk. Han vil
gerne passwordsikre adgangen på begge maskiner. Jeg har luret lidt i gruppen
og fundet ud af at jeg skal fjerne flubenet i simpel fildeling.

På min egen maskine (XP Pro) kan jeg fint finde denne under
mappeindstillinger. På hans spritnye HP maskine (XP home) findes denne
indstilling ikke.

Findes denne indstillingsmulighed ikke i Home edition? Hvis den gør; hvordan
aktiverer jeg den?

Ivan

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-11-04 19:50

Ivan skrev:

[Simpel fildeling off]
> Findes denne indstillingsmulighed ikke i Home edition?

Nej. Det er en af forskellene på XP Home og XP Pro.

<http://www.practicallynetworked.com/sharing/xp_filesharing/>

--
Hilsen
Madsen