Hvad har Biozonen givet jer? Jeg har ikke ~
Fra : Andrew

Dato : 14-05-01 20:27

HEJ

Jeg må indrømme at jeg stadig ikke kan mærke de "fede fordele der er ved at
være medlem af biozonen"!!! Når de inviterer til speciel filmaften og
forpremiere, skal man ikke engang bruge sit kort til at bestille billetter,
og deres hjemmeside (Biobooking.dk) har slet ikke styr på de
specialbegivenheder som biozonen arrangerer!

Jeg synes ikke at jeg har haft fordele ved Biozonen, nærmere det modsatte!

Hvilke oplevelser har I haft med dem?

Mvh AnD
--
gravhund-pølseskind-koklokke-avispapir-trylleformular-joystick-sportsvand-la
kridskonfekt-solbrillestel-sanex-Platinium-klovborg-lys-himmel-hullemaskine-

Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 14-05-01 23:28

Jeg har set Exorcisten tre dage før premiere. Desværre blev filmen ødelagt
af nogen idioter der larmede de første 45 min. Så blev de smidt ud!!
Desværre var larmen alt for lav. Det virkede generelt som om der ikke var
styr på arrangementet. det eneste positive var Erwin Neutzky-Wulff der holdt
et fedt foredrag før. Anyway, når Biozonen sender deres "Nu skal du igen
mærke du er medlem af Biozonen"-mails ud føler jeg mig provokeret!

Andrew <andvalen@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dpbnm$4ff$1@news.cybercity.dk...

Fra : Zeki

Dato : 15-05-01 08:00

>(...) Desværre var larmen alt for lav.

Ja, jeg har det på samme måde: Hvis folk endelig skal larme, skal de sgu
gøre det ordentligt :)

Zeki

Fra : Laa

Dato : 15-05-01 10:51

> [...]
> specialbegivenheder som biozonen arrangerer!
>
> Jeg synes ikke at jeg har haft fordele ved Biozonen, nærmere det modsatte!

Biozonen har givet mig en gratis forpremiere på "One night atMcCool's" i
morgen, og det synes jeg da er helt ok.

Fra : Staalanden

Dato : 15-05-01 14:29

On Tue, 15 May 2001 11:50:40 +0200, "Laa" <liseaa@get2net.dk> wrote:

>Andrew <andvalen@vip.cybercity.dk> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:9dpbnm$4ff$1@news.cybercity.dk...

>at
>billetter,

Ikke noget værd at skrive om.
Man skal sidde over telefonen/nettet som en høg hvis man vil gøre sig håb
om at få billetter. Dette er jo ikke et reelt tilbud, blot om hvem der er
heldige.
Så sparer men 10,- på popcorn. Uhauha, men de har også lige sat prisen op
med 10,-!! Længe leve NF.

I ØFP betaler jeg 300,- men får til gengæld 6 forpremierer . som regel med
instruktør, forfatter eller lign.

Fra : Tina

Dato : 15-05-01 15:16

> I ØFP betaler jeg 300,- men får til gengæld 6 forpremierer . som regel med
> instruktør, forfatter eller lign.

Og ØFP er????

Fra : Laa

Dato : 15-05-01 15:35