VPN gennem router
Fra : Danny

Dato : 28-10-04 21:19

Hej NG

Jeg har brug for at koble op til en Win2000 Server via VPN, så jeg kan køre
Remote Desktop. Mellem serveren og mit ADSL modem er placeret en 3COM
OfficeConnect router, så spørgsmålene er nu følgende:

1) Setup af VPN host på Win2000?
2) Setup (eller bare tips) til 3COM routeren?
3) Setup af den client, som skal koble op mod serveren?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh,
Danny

Fra : Ove Pedersen

Dato : 29-10-04 18:17

> [...]
>
> 1) Setup af VPN host på Win2000?
> 2) Setup (eller bare tips) til 3COM routeren?
> 3) Setup af den client, som skal koble op mod serveren?

www.3com.com

er der under support en knowledge base, hvis du kigger under partnummeret på
din office connect router findes der nogle eksempler på opsætninger der er
penslet ud i detaljer.
Bruger manualen er nu heller ikke så dårlig.

Ove Pedersen