msn messenger hvilke porte skal jeg spærre~
Fra : Søren

Dato : 27-10-04 21:19

Hejsa

Er der en dr kan fortælle mig hvilke porte jeg skal spærre så messenger ikke
kan komme til at virke ?

jeg har spærret port 1863 er der andre jeg skal kan spærre ?? for det har
ikke hjulpet

SS

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-10-04 22:06

Søren wrote:
> [...]
> messenger ikke kan komme til at virke ?
>
> jeg har spærret port 1863 er der andre jeg skal kan spærre ?? for

Msn kan vist logge på hvad som helst, inklusiv port 80.

Hvad med at blokere for hosts istedet for ?

Muligt du skal blokere et par stykker, men tror det er en bedre løsning end
porte.

Loggede lige på msn, og der oprettede den forbindelse til bla(!). disse:

messenger.hotmail.com
loginnet.passport.com
*.msgr.hotmail.com
rad.msn.com

Ved ikke om det er nok med ovenstående, og om du så kan bruge hotmail
fremover, men det kan du jo lege lidt med .

En stram bruger politik eller stuearrest kunne også være en mulighed, så
skal du kun blokere døren :)

Fra : Jens

Dato : 27-10-04 22:25

"Søren" <sjus@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan komme til at virke ?
>
> jeg har spærret port 1863 er der andre jeg skal kan spærre ?? for det har

Burg url blokeringen......, passport.com feks..., men det afhænger jo af
hvilket OS, og hvilken router der er at begrænse med.

Mvh Jens

Fra : Lasse B. Jensen

Dato : 27-10-04 22:53

Jens wrote:

> ikke

> Burg url blokeringen......, passport.com feks..., men det afhænger jo af
> hvilket OS, og hvilken router der er at begrænse med.

resolve dem til ip adresser så er det da overstået i stort set alle routere.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Lasse Birnbaum Jensen

Svar via email ryger i /dev/null

Fra : Jens

Dato : 27-10-04 23:00

"Lasse B. Jensen" <devnull@gymer.dk> skrev i en meddelelse

> resolve dem til ip adresser så er det da overstået i stort set alle
routere.

Nåe....ja

Mvh Jens