Netværk skal løbende rebootes
Fra : TS

Dato : 27-10-04 17:20

Hej alle

Jeg har en 1 Mbit ADSL forbindelse via en Cisco router. Herefter har jeg på
ordre af min arbejdsplads en D-link firewall og efter den en Linksys trådløs
AP.

Det hele kører som som regel fint. Jeg får dog ca. 2-3 gange om ugen
problemer med at min hastighed nedsættes til 0,1-0,2 Mbit eller mindre. Jeg
har prøvet at disable mit netværksforbindelse i Windows med uanset hvad jeg
gør og hvor længe, så er der kun en løsning: Sluk hele netværket og start op
igen... først skal router startes så D-Link og så Linksys AP.

Hvad kan der være galt - og hvad kan løsningen være?

Mvh.
TS

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-11-04 17:45

On Wed, 27 Oct 2004 18:19:38 +0200, "TS" <tdsd@sdsd.uk> wrote:

> Sluk hele netværket og start op igen... først skal router startes
> så D-Link og så Linksys AP.
>
> Hvad kan der være galt - og hvad kan løsningen være?

Prøv at nøjes med at slukke/tænde en enkelt af komponenterne og find
ud af, hvilken af dem, det er, det bliver 'syg'.

-A