jeg fatter ikke en meter
Fra : wn

Dato : 26-10-04 20:50

jeg for denne meddelelse her : Hvis du bruger en router, skal du sørge for
at din router viderestiller (forwarder) de krævede porte til din lokale IP!
TDC BREDBÅND
en SMC 7004VBR V.2 router
jeg har instaleret den men der er ingen menu eller lign.
så hvordan finder man menuen
mvh wn

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-10-04 20:56

"wn" <wan@c.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> lokale IP! TDC BREDBÅND
> en SMC 7004VBR V.2 router
> jeg har instaleret den men der er ingen menu eller lign.

Webbroweser med ip på routeren, eller telnet til routeren. Kig i manualen
til routeren.

--
Bjarke Andersen

Fra : wn

Dato : 26-10-04 21:10

??? den fatter jeg ikke manualen er ikke på dansk

Fra : TGD

Dato : 26-10-04 21:16

"wn" <wan@c.dk> skrev i en meddelelse
> ??? den fatter jeg ikke manualen er ikke på dansk

prøv at taste 192.168.1.1 så kommer der måske en login side til routeren.

Fra : TGD

Dato : 26-10-04 21:26

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> "wn" <wan@c.dk> skrev i en meddelelse
>
> prøv at taste 192.168.1.1 så kommer der måske en login side til routeren.

OK det skal være 192.168.2.1 så jeg i manualos password: smcadmin

Til info er den magen til en Trust 3400 SpeedShare webstation det er
oprindeligt en UNEX router, men TRUST har en manualos på dansk den kan du
downloade og bruge bare husk at webinterface er 192.168.2.1 og password:
smcadmin