Hvor kan man sælge en brugt Cisco router m~
Fra : Rune Raunow

Dato : 26-10-04 06:37

Hej,

Er der nogen der kan anbefale mig et godt sted at sælge min (brugte) Cisco
2514 m. IOS 12.3 ? Jeg tror ikke f.eks. den Blå Avis er målgruppen for denne
type router.

Det er en god router til f.eks. at forberede sig til en Cisco certificering.

Håber I kan give et godt råd.

Fra : Ander Sand

Dato : 26-10-04 07:38

www.qxl.dl

Fra : Martin Kiefer

Dato : 26-10-04 21:20

> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale mig et godt sted at sælge min (brugte) Cisco
> 2514 m. IOS 12.3 ? Jeg tror ikke f.eks. den Blå Avis er målgruppen for

Prøv evt at tage et kig på ebay. Der er en del af dem til salg.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk
Reply til min mail går til /dev/null

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-10-04 22:58

Du kunne evt. skrive en pris på den så kunne det være at nogle i gruppen
blev interesseret...

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-11-04 18:04

On Tue, 26 Oct 2004 07:36:54 +0200, "Rune Raunow" <raunow@mail.dk>
wrote:

> Er der nogen der kan anbefale mig et godt sted at sælge min (brugte) Cisco
> 2514 m. IOS 12.3 ? Jeg tror ikke f.eks. den Blå Avis er målgruppen for denne
> type router.

Du kan da forsøge dk.marked-grupperne, men ellers qxl.dk.

Husk i øvrigt, at du ikke kan sælge routeren inkl. softwaren. Der skal
betales en såkaldt 'relicense' svarende til det feature set, der er på
den.

-A