Linksys
Fra : Søren Nielsen

Dato : 25-10-04 17:45

Hej,

Jeg har lige købt en Linksys BEFSX41 router/firewall og har et pussigt
problem som jeg vil høre om andre også har oplevet, og måske har en løsning
på.

Når jeg går ind i Web configgurering med 192.168.1.1 og password får jeg et
webinterface som jeg kan lave opsætninger i routeren med. Problemet består i
at når jeg vælger forskellige faneblade og en ny side skal op i brovseren,
så kommer der ofte kun en hvid side, og jeg skal så trykke på opdater
knappen for at få siden frem. Det er meget ireterende.

Det undrede med at softwaren i routeren var fra 2002 da jeg lige har købt
den, men jeg har med held opgraderet til den sidste nye software.

Jeg bruger Windows XP Pro SP1, Zonealarm, Avast antivirus.

Søren

Fra : Jens

Dato : 25-10-04 21:05

"Søren Nielsen" <SørenxxN@ofir.dk> skrev i en meddelelse

>[.........Zonealarm,...........]

Luk den, det hjælper.

Mvh Jens

Fra : Morten

Dato : 05-12-04 19:19

"Søren Nielsen" <SørenxxN@ofir.dk> wrote in

> [...]
> købt den, men jeg har med held opgraderet til den sidste nye software.
>
> Jeg bruger Windows XP Pro SP1, Zonealarm, Avast antivirus.

Hej.

Jeg har samme problem, har prøvet at stoppe min firewall men det ændrer
ikke noget, nogen der har andre foreslag.

mvh.

Morten

Fra : Lars Angus Lyons

Dato : 13-12-04 20:26

Morten wrote:
> [...]
>
> Jeg har samme problem, har prøvet at stoppe min firewall men det ændrer
> ikke noget, nogen der har andre foreslag.

Det kunne muligvis være relateret til java ( hvis LinkSys bruger det til
deres web-admin-del.
Hvis det er tilfældet skal man hive en java-engine med java-console, og
så lave lidt debugging, for så efterfølgende at finde ud af hvordan man
så lige opdaterer i deres kode.

Skulle man modsat være af den overbevisning at livet er for kort til den
slags, kan man jo vente til næste release og prøve den ,- eller blot
overveje hvor tit man har brug for at ændre i opsætningen, og så æde de
ekstra klik det giver

--
The early bird may catch the worm,
but it's the second mouse who gets the cheese.