d-link di704p
Fra : Bæ 9

Dato : 25-10-04 08:12

Hej NG
Kan nogen fortælle mig om
d-link di704p har indbygget nat?

Mvh BB

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-10-04 08:27

"Bæ 9" <aendret@ds> wrote:

>Kan nogen fortælle mig om
>d-link di704p har indbygget nat?

Det har stort set alle bredbåndsroutere inklusive DI704P

<mlr>

Fra : Bæ 9

Dato : 25-10-04 16:57

> Det har stort set alle bredbåndsroutere inklusive DI704P
>
> <mlr>
>
> --
>
> Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed dog den mest besynderlige..

Tak for svaret min gode mand, men er den så også aktiveret og hvad kaldes
funktionen i opsætningen?

BB

PS OT, men det er da en fed signatur du har........

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-10-04 17:36

"Bæ 9" <aendret@ds> wrote:

>Tak for svaret min gode mand, men er den så også aktiveret og hvad kaldes
>funktionen i opsætningen?

Forudsat at du med NAT med Network Address Translation ligger det i
DI704P'eren.

Du finder ikke selve ordet NAT i routerens opsætning, men aktiverer du
routerens DHCP server så dine computere får automatisk ip-adresse mv så
fungerer det.

<mlr>

Fra : poul madsen

Dato : 25-10-04 20:12

> [...]

http://support.dlink.com/supportfaq/

D-Link residential gateways use Network Address Translation (NAT) to protect
your network. This link has more information on how NAT
works to protect a network:
http://www.practicallynetworked.com/sharing/firewall.htm.

Mvh
Poul

Fra : poul madsen

Dato : 25-10-04 20:21

"poul madsen" <poulhmtagvæk@tagvækmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
protect
> your network. This link has more information on how NAT

Glemte lige at nævne at jeg selv har den, og er meget tilfreds, det eneste
minus er at printserven ikke virker med min HP 720C, Sidste gang jeg køber
HP. printer.
Poul