PCMCIA Microcom TravelCard driver
Fra : T00lman

Dato : 23-10-04 23:50

Hej NG

Jeg arbejder med en bærbar, hvor Win XP ikke kan finde en driver til
følgende netkort:

Microcom TravelCard Lan 10 Combo

Det er PCMCIA kort, som vist nok kun er et 10 Mbit netkort, men jeg har
selvfølgelig støvsuget nettet for at finde en driver, men lige lidt hjælper
det. Jeg fandt "travelcard_lan10_100.exe" via http://www.driverguide.com/
men det er tilsyneladende heller ikke den.....?

Tilsyneladende er det oprindelige firma, der fremstillede kortet opkøbt af
andre, så heller ikke den vej kunne jeg finde noget....

Er der nogen derude der kender noget til mit problem......

Håber på hjælp......

Og ja kortet virker på en win 98 maskine.....