Koble bærbar til et mindre netværk
Fra : USH

Dato : 23-10-04 18:31

Hej gruppe

Jeg forsøger at få koblet min bærbare computer på et mindre netværk på
min højskole. Tidligere har det sagtens kunne lade sig gøre, men nu
skriver at der er "begrænset eller ingen forbindelse" ved mit
LAN-ikon. En anden stationær computer på netværket har det samme
problem.
Jeg har prøvet at gå ind i opsætningen for min LAN-forbindelse og
trykke reparer, hvorefter den siger at den ikke kan skaffe en
IP-adresse til computeren, og jeg skal kontakte netværksadministrator,
men han er ikke til stede det næste stykke tid. Derfor skriver jeg til
jer.
Da jeg først satte min computer til netværket havde den ovenstående
problem i 30 sekunder, derefter virkede forbindelsen fint. Efter en
genstart af computeren kom problemet tilbage og jeg ved ikke hvorfor.
Kan nogen hjælpe?

Venlig hilsen
-Ulrik-