Win ME
Fra : Gunnar

Dato : 23-10-04 16:43

Win ME på vores datastue.
Vi har et netværk hvor en ME er en del af. Nu er der skiftet lydkort og den
gik i sort og blev formatere,( vi har en der vel gerne) Har med møje fået
den til at køre igen, det virker, men ingen netværk. Jeg var der i dag og se
på konfigurationen af netværk, men der var det hele væk i dag, jeg tilføjede
noget under tilføj (men efter genstart var der atter tomt) men der var
ingen netkort,
hvad kan det blive af ? er det tegn på at det er brudt sammen? kortet er der
og lampen lyser når stikket er sat i, jeg har prøvet med den tilhørende
driver, men den meddeler at den er der. Hvad nu lille du?
Gunnar

Fra : Jens

Dato : 25-10-04 21:09

"Gunnar" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har et netværk hvor en ME er en del af. Nu er der skiftet lydkort og
den
> gik i sort og blev formatere,( vi har en der vel gerne) ................]

Find en som ikke bare gerne vil, men ogsp ved hvordan.
Der er enten en defekt maskine, eller installeret oven på den installation
der var der i forvejen, så ME ikke ved hvilken af de 2 sæt startfiler den
skal anende.

Mvh Jens