Printserver
Fra : J.K.Arning

Dato : 19-10-04 19:28

Jeg vil gerne have en printserver for at gøre senariet
derhjemme lidt enklere i hverdagen.

Situationen.

1. D-Link AP / Router

2. En Mac ( ibook etellerandet ) der kører OS X
koblet på AP / routeren med kabel

3. En PC der kører XP koblet på AP / router via Wifi

4. En printer ( Canon IP 4000 USB )

Nu skal der så en printserver på.

Hvilken Print Server vil kunne lade begge makiner
udskrive ?

Regards

Fra : Jens

Dato : 19-10-04 19:32

"J.K.Arning" <jesper.arning_remove_@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken Print Server vil kunne lade begge makiner
> udskrive ?

Feks Linksys psus4 , eller Trendnet te100-p1u.

Mvh Jens

Fra : J.K.Arning

Dato : 19-10-04 20:34

In article <cl3mec$c2h$1@news.net.uni-c.dk>, mkg@tuknet.dk says...

> Feks Linksys psus4 , eller Trendnet te100-p1u.

Ok .. så må jeg lige spørge med udgangspunkt i
f.eks. den trendnet du nævner.

Jeg koblet den på AP / Router og kan nu finde den
fra PC`en, der er koblet op via wifi, som en selvstændig
enhed på intranettet ?

Ved nærmere eftertanke er det vel det der er tilfældet
jeg kan bare ikke lige visualisere det

Regards

Fra : Jens

Dato : 19-10-04 22:13

"J.K.Arning" <spam@_remove_arning.dk> skrev i en meddelelse
In article <cl3mec$c2h$1@news.net.uni-c.dk>, mkg@tuknet.dk says...

> Feks Linksys psus4 , eller Trendnet te100-p1u.

<.....Ved nærmere eftertanke er det vel det der er tilfældet
<jeg kan bare ikke lige visualisere det

Jeg er ikke med, begge jeg nævnert er tilsuttet en lanport i en switch eller
router, og en usbprinter i den anden ende....
Linksyssen er selv en 4 port switch med usbprintserver, trendnetten er en
usbprintserver, med 1 lanport.

`Mvh Jens