Router/switch
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 13-10-04 17:00

Hejsa

Er der nogen der har godt/skidt at sige om følgende dims:

TRENDnet TW100-S4W1CA DSL/Cable 4 port switch

?

Mvh.
/Thomas

Fra : Jens

Dato : 13-10-04 20:35

"Thomas Lindgaard" <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> skrev i en meddelelse

> TRENDnet TW100-S4W1CA DSL/Cable 4 port switch

Den er ok hvis man ikke har råd til bedre.
(går nemt i sort ved tung trafik...)

Mvh Jens

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 13-10-04 21:41

On Wed, 13 Oct 2004 21:34:36 +0200, Jens wrote:

> Den er ok hvis man ikke har råd til bedre.
> (går nemt i sort ved tung trafik...)

Okaj - den skal bare stå hjemme hos mand + kone + barn og lede trafikken
fra ADSL'en (mail + surf) til de tre maskiner. Tung trafik er vist et
fremmedord i dén sammenhæng :)

Mvh.
/Thomas

Fra : Jens

Dato : 13-10-04 22:18

> [...]

> Okaj - den skal bare stå hjemme hos mand + kone + barn og lede trafikken
> fra ADSL'en (mail + surf) til de tre maskiner. Tung trafik er vist et

Det skal den nok holde til ja..., men et lanparty med 10 vilde unger på 2 af
de switche vil rett sikkert gå galt....

Mvh Jens

Fra : Bent Nielsen

Dato : 14-10-04 20:20

Jens wrote:

> Den er ok hvis man ikke har råd til bedre.
> (går nemt i sort ved tung trafik...)
>
> Mvh Jens

Hvad er tung trafik.

Den viker da fint som router med flere spiller som lige laver en list
af game server og så de lige laver en ping på 2800 server hver, det knyr
den da ikke over.
ICQ IRC falder aldrig ud med den.

På min server er der altid ca 50 UDP connect som poller min game serever.

jeg har igen problem med at have web ftp game mail ident en micro mane
server og ircserver.

Min er vertion E.

Der er mange andre som også er ok, men denne kan vise UDP log online,
hviket ikke alle andre pris billig router kan

Fra : Jens

Dato : 14-10-04 20:34

"Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er tung trafik.

Alle porte fuldt belastet med filflytninng feks.

Mvh Jens

Fra : Bent Nielsen

Dato : 15-10-04 14:58

Jens wrote:

> Alle porte fuldt belastet med filflytninng feks.
>
> Mvh Jens
Ok jeg bruger aldrig en router til det på lan, det klare nogle 16 port
switch, så hos mig er det bare internet den laver, så det er ikke noget
problem, men man kan da sikker nok få alle mindre ADSL router til at
hoste hvis der fuld belstning på den inbygget svitch, men jeg vil da
også mene at de der har behov for sådan i forvejen har købt en større
switch.

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 14-10-04 12:31

Hmm... nu kan jeg ikke bestille den, da den forhandler jeg fandt den hos
ikke har den på lager og ikke ved om den kommer det igen...

Så men og... er der en der har et bud på en billig router/switch (evt.
også printserver - det kunne være lækker-fint)?

Mvh.
/Thomas

Fra : Jens

Dato : 14-10-04 15:34

"Thomas Lindgaard" <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> skrev i en meddelelse

> Så men og... er der en der har et bud på en billig router/switch (evt.
> også printserver - det kunne være lækker-fint)?

hvor havde du set den ?

Mvh Jens

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 14-10-04 23:22

On Thu, 14 Oct 2004 16:34:23 +0200, Jens wrote:

> hvor havde du set den ?

Hos d-c-s.dk.

Mvh.
/Thomas

Fra : Jens

Dato : 15-10-04 08:27

"Thomas Lindgaard" <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> skrev i en meddelelse

De har vel så en anden i samme prosklasse ?
Der er vidst ikke den store forskel på indholdet i de switche.

Mvh Jens