Netværks problem
Fra : Jyden

Dato : 12-10-04 08:08

Hej NG.

Efter jeg har installeret SP2 på begge maskiner, kan jeg ikke længere få
kontakt med den anden og omvendt. Har en router. Kørte fint med SP1??

Har kørt Windows CD til mindre netværks steder, på begge maskiner, men ingen
ting hjælper.
Er der noget håb for at få det til at køre???

Jyden

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 12-10-04 11:04

> Efter jeg har installeret SP2 på begge maskiner, kan jeg ikke længere få
> kontakt med den anden og omvendt. Har en router. Kørte fint med SP1??

Hvad mener du med "kontakt" ? Kan du pinge den ene fra den anden ? Er det
bestemte programmer der ikke kan kommunikere ? Er det firewallen som
blokerer ?

Niels Dybdahl

Fra : Jyden

Dato : 12-10-04 20:43

Jeg mener at jeg godt kan se "MSHOME" men så kan jeg ikke se de drev som er
på den anden pc'er.

Fra : MGJ

Dato : 01-11-04 20:24

Jeg har samme problem, det hjælper med at forny ip adressen - nogen gange.
Død træls og konen er tosset, hun kan ikke finde ud af det.
Bruger Belkin trådløst netværk