Zyxel 650R fra Tiscali - manual configurat~
Fra : VK

Dato : 12-10-04 01:39

Er der nogen der kan give mig de indstillinger på routeren Tiscali skal
have så man kan komme online ?

Det lykkedes mig at flashe den med den nye firmware, men jeg mangler at
skrive alle de konfigurationer Tiscali laver på den for at gøre den klar
Jeg kan godt komme ind på routeren og har selvf. bruger id, passwd og
IP-nummer

Er der forresten nogen der ved hvad deres "aktivering" på web-sitet går
ud på ? Er det ikke bare registrering af routeren med idnavn + passwd i
systemet for at få adgang til nettet ?

P.S.
Jeg har godt nok lavet en backup af konfigarionsfilen, men systemeet
beder _kun_ om passwordet når man forsøger komme ind på den. Hverken
tiscali passwd eller "1234" virker på den i det tilfælde
Det er syndt man ikke har konf. filen i txt format, ligesom på den gamle
Cisco 677

--
PLEASE DELETE _REMOVE_ IN THE ADDRESS LINE BEFORE REPLYING