Hvilken inet udbyder ??
Fra : Carsten F

Dato : 07-10-04 08:39

Hej NG
Har lige fået et godt tilbud, men er i tvivl om jeg skal slå til !!

Har siden jeg fik ADSL andvendt Cybercity, og har været godt tilfreds,
undtagen med prisen.

Men har nu fået tilbudt medarbejder internet hos TDC
men er der ikke noget med at TDC har nogle begrænsninger på deres
forbindelse, jeg tænker på at der er nogle porte der ikke er åbne

/Carsten

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 08-10-04 09:10

> [...]
> men er der ikke noget med at TDC har nogle begrænsninger på deres
> forbindelse, jeg tænker på at der er nogle porte der ikke er åbne

Jo der er lukket for port 25 begge veje undtagen til TDCs servere. Man
klarer det ved at at anvende TDCs SMTP til udgående emails og hvis man har
egen mailserver, så kan man anvende TDCs "backup"-MX-server til indgående.
For de fleste brugere (dem uden egen mailserver) er der ingen forskel i
opsætning.

Niels Dybdahl