sms over nettet til udlandet
Fra : maja nielsen

Dato : 14-05-01 19:55

jeg har et spørgsmål, der må være nogen i dette forum, der er i stand til at
svare på: Findes der en sms-sender på nettet, hvorfra man kan sende til
mobiler i udlandet? (ikke danske mobiler i udlandet).
I Teledanmarks kan man så vidt jeg kan se kun taste netop 8 cifre...

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 14-05-01 20:12

"maja nielsen" <msn@dk.packardbell.org> skrev i en meddelelse
> jeg har et spørgsmål, der må være nogen i dette forum, der er i stand til
at
> svare på: Findes der en sms-sender på nettet, hvorfra man kan sende til
> mobiler i udlandet?

Hej Maja,

De fleste mobilselskaber har en hjemmeside, hvorfra du kan sende til kunder
hos det pågældende selskab.
Det kræver selvfølgelig, at du ved hvilket selskab modtageren er kunde
hos...
Der findes også hjemmesider hvorfra du kan sende til en række forskellige
lande, men dem har jeg personligt ikke haft den store succes med.

Thomas Nielsen
Fjern X'et i min e-mail adresse.

Fra : Ricki Korsholm Knuds~

Dato : 14-05-01 22:17

Prøv freesms.net. Det er "genial" og hurtig.

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 15-05-01 15:42

"Ricki Korsholm Knudsen" <ricki@korsholm.net> wrote in message
> Prøv freesms.net. Det er "genial" og hurtig.

Hvis man i forvejen benytter sig af ICQ, så kan den også sende SMS bedkeder
til stort set alle lande.

Joakim

Fra : Lars Engelhardt

Dato : 16-05-01 10:06

Jamen, selvf. g|r der det :

http://www.smsyes.com/sms/coolgraphic/coolgraphic.html

--
Lars Engelhardt - 3400 Hiller|d - DENMARK
webmaster@lars-engelhardt.dk