Logisk topologi, hvad er det?
Fra : Kristian Asmussen

Dato : 30-09-04 12:35

Hvad betyder logisk topologi i netværkssammenhæng?
--
Hilsen Kristian Asmussen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 30-09-04 13:16

On 2004-09-30, Kristian Asmussen <kristianasmussen@mail.dk> wrote:
> Hvad betyder logisk topologi i netværkssammenhæng?

Det er en betegnelse for den logiske udformning dit netværk har.

Du kan have en ring-topologi, en stjerne topologi, en træ-topologi, osv.

Thomas

Fra : Kristian Asmussen

Dato : 30-09-04 13:19

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en betegnelse for den logiske udformning dit netværk har.
>
> Du kan have en ring-topologi, en stjerne topologi, en træ-topologi, osv.

Gider du forklare forskellen på dem er?

Eller kender en side hvor det bliver forklaret godt?

Synes nemlig ikke at en søgning på google kunne give noget.:-/
--
Hilsen Kristian Asmussen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 30-09-04 13:32

On 2004-09-30, Kristian Asmussen <kristianasmussen@mail.dk> wrote:

> Gider du forklare forskellen på dem er?
>
> Eller kender en side hvor det bliver forklaret godt?

wikipedia er din ven.

http://en.wikipedia.org/wiki/Network_topology

Thomas

Fra : Kristian Asmussen

Dato : 30-09-04 13:43

> wikipedia er din ven.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Network_topology

Tak for linket, ser ud til at det kan bruges, ellers vender jeg tilbage.
--
Hilsen Kristian Asmussen