Netværk spx/ipx windows 98 - XP
Fra : Nederbasse

Dato : 30-09-04 10:14

Hej

jeg har nogle pc'er som skal i et netværk, detr skal bruges ipx/spx p.g.a.
noget TDC wireless.
Jeg kan se Win 98 maskinen fra XP maskinen men hvis jeg vil se se XP
maskinen fra 98 maskinen bliver jeg bedt om et password som jeg ikke har
eller har oprettet.
Det samme sker også hvis jeg vil dele en printer på XP maskinen og installer
den som netværks printer på Win 98 maskinen.
Hvor kan jeg sætte eller slette det password ?

Lars

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-09-04 10:44

Nederbasse wrote:
> Hvor kan jeg sætte eller slette det password ?
> Lars

Opret brugernavnet fra 98-maskinen på XP-maskinen under brugere - uden
password - så burde den kunne komme på.

XP vil ikke lukke brugere ind, som den ikke kender.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Nederbasse

Dato : 03-10-04 17:58

> Opret brugernavnet fra 98-maskinen på XP-maskinen under brugere - uden
> password - så burde den kunne komme på.
>
> XP vil ikke lukke brugere ind, som den ikke kender.
>
> Jan

Desværre det er ikke nok, kan stadig ikke komme ind uden login/password

Lars