Er der nogen der har erfaring med "SN-0080~
Fra : Kim Eichen

Dato : 22-09-04 23:54

Hej Gruppe

Jeg skal købe en gigabit switch og er stødt på denne (SN-0080G r3 (8 port
Nway gigabit switch)
http://www.satech.dk/privat/switches.php?SID=4618f5316d58dcf25bca&ProductID=65
Er der nogen er jer der kender denne switch og kan anbefale eller fraråde
den?

Mvh Kim Eichen

---

Fra : Lasse B. Jensen

Dato : 23-09-04 00:19

> [...]
> Er der nogen er jer der kender denne switch og kan anbefale eller fraråde

Kender ikke mærket (har faktisk aldrig hørt om det). Derfor ville jeg
nok give 2-300 kr mere for et "mærkevarer" produkt som f.eks.
linksys,dlink eller zyxel. 8 ports gigabit switch unmanaged fra dem
ligger i ca 1000-1100

--
Med venlig hilsen / Best regards
Lasse B. Jensen