Spooler Subsystem App
Fra : Jimmi Engmann

Dato : 18-09-04 12:09

Hej...

Sidder og prøver at lave et lille netværk mellem mine 2 computere. Men hver
gang jeg prøver at konfigurere et netværk på værts computeren får jeg
følgene besked:

" Spooler SubSystem App har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
ulejligheden. Hvis du var midt i noget , har du muligvis mistet de
oplysninger, du arbejdede med. "

Computerene er forbundet på følgene måde, ét netværkskort i hver maskine, ét
netværkskabel fra hver maskine til en Switch, hvor min kabelmodem også er
forbundet til. - På værts computeren kører jeg XP-home, og den anden kører
WinME.

Jeg har før haft det oppe at køre med denne opstæning, - havde dog StofaNet
på det tidspunkt.. Men regner ikke med at det skulle ha´ noget at sige..?!?!

Nogen der kan hjælpe..

Mvh
Jimmi