Gamle keyboard kommandoer
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 01-11-04 00:15

Hej

Jeg sidder lige med min gamle G3'er og mangler keyboard kommandoen for
at starte fra en ekstern HD (eller for at slå den interne fra)...

En der lige kan huske de gyldne knapper?

--
Mvh Nicolai Brandt
"Man burde spørge hvem der ved rigtigst, ikke hvem der ved mest."

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 01-11-04 00:23

Nicolai Brandt <spam@robra.dk> wrote:

> Hej
>
> Jeg sidder lige med min gamle G3'er og mangler keyboard kommandoen for
> at starte fra en ekstern HD (eller for at slå den interne fra)...
>
> En der lige kan huske de gyldne knapper?

Ok, jeg fandt dem... Æble + alt + shift + delete

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 01-11-04 00:25

Nicolai Brandt <spam@robra.dk> wrote:

> Jeg sidder lige med min gamle G3'er og mangler keyboard kommandoen for
> at starte fra en ekstern HD (eller for at slå den interne fra)...
>
> En der lige kan huske de gyldne knapper?

Det er dælme længe siden... måske andre kan huske det nøjagtigt, men
det er noget med Æble+Alt+Shift+Backspace, såvidt jeg husker.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 01-11-04 00:52

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Det er dælme længe siden... måske andre kan huske det nøjagtigt, men
> det er noget med Æble+Alt+Shift+Backspace, såvidt jeg husker.

Jep, jeg var bare ved at blive utålmodig. Jeg skulle blot ha' den
startet op men kunne simpelthen ikke få den til at starte på den
eksterne disk. Den ville nemlig heller ikke starte på CD drevet...

Men nu spiller den igen. Hyggeligt med 9.2 igen. Vælger... Tja det er
faktisk lidt nostalgisk på den fede måde