G5 og 21" Hitachi skærm
Fra : Thomas

Dato : 27-10-04 18:51

Hej NG

Har lige bestilt min nye mac. Det bliver et stort spring fra min G3 med
9.1 til en Powermac G5 med OS x. Nå men jeg er lidt i tvivl om OS X
understøtter min nuværende 21" Hitachi CM813ET skærm. På apples
hjemmeside står der et eller andet med at alle macs understøtter vga
skærme men jeg har engang prøvet at installere OS X på min G3 og dengang
så det ikke ud som om OS X understøttede skærmen. Er der nogle der
ligger inde oplysninger der kan hjælpe mig.

Thomas

Fra : Henrik Jensen

Dato : 27-10-04 19:22

Thomas <piekutxxxt@mail.dk> wrote:

> [...]
> så det ikke ud som om OS X understøttede skærmen. Er der nogle der
> ligger inde oplysninger der kan hjælpe mig.

Hej
Jeg har en halvgammel Hitachi 21 " på min G4 med os X.3. Det kører fint,
men det var jo ikke det du spurgte om.

--
Venlig hilsen
Henrik Jensen

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 28-10-04 19:04

In article <1gmc0i9.467fiaoh9sw0N%spam@nej.dk>, Henrik Jensen
<spam@nej.dk> wrote:

> Hej
> Jeg har en halvgammel Hitachi 21 " på min G4 med os X.3. Det kører fint,
> men det var jo ikke det du spurgte om.

Nu fik jeg selv svar på spørgsmålet. Jeg fik maskinen i dag, og det
køre super godt med Hitachi skærmen.

Thomas