iTunes 4.7 + AXpress
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 27-10-04 15:18

Hmm

Det er nu ikke altid mac er så enkel: Efter installation af iTunes 4.7 +
QuickTime 6.5.2 (som for øvrigt ikke blev vist i min Softwareopdatering,
men måtte hentes manuelt efter Henrik Münsters tip her) ville iTunes
ikke anerkende min Airport Express: Denne version af iTunes understøtter
ikke eksterne højttalere stod der sørme. Jeg måtte gøre flg.: genstarte,
åbne Airport hjælpeværktøj. Her blev jeg bedt af Hovednøglering om at
sige ja til at bruge nøgle, da den var opdateret. Jeg sagde ja til alle
(det måtte jeg også i Safari?!). Og nu spiller jeg igen - men liiidt
besværligt synes jeg, ikke just plug'n'play.

det var bare det jeg ville sige

hej

-- and don't forget to boogie