repar disk problemer "Nesting of folders..~
Fra : Michael Holm

Dato : 25-10-04 10:35

Har lige overført fra min gamle imac G4 til den nye imac G5, ville så
lige checke at den var ok før jeg sendte den videre, men...

Følgende fejlmeddelse får jeg :
"Nesting of folders has exceeded the recommended limit of 100"
og den kan ikke reparere det :((

En sur ting var at jeg ikke kunne føre min programmer over med det
automatiske Mac OS X setup assistent, da den lavede fejlberegning, den
sagde der var 2562345 gb programmer :))

Det hænger vel sammen...

Har prøvet at kører disk utillity fra den nye G5 og en G4 iMac... med
samme resultat..

Er der en måde jeg kan finde ud af hvilken mappe der har mere end "100
nesting folders"

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 25-10-04 11:36

Michael Holm <fake_email_adr@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> samme resultat..
>
> Er der en måde jeg kan finde ud af hvilken mappe der har mere end "100

nu fandt jeg noget i Apple's forum:
<http://discussions.info.apple.com/webx?14@226.tF8caq0rzLg.2@.6898fca6>
og
<http://discussions.info.apple.com/webx?14@226.tF8caq0rzLg.1@.6898fcb1>

Diskwarrior kører på livet løs :) så må vi se om de hjælper...

Fra : Michael Holm

Dato : 25-10-04 12:11

Michael Holm <fake_email_adr@anthro.ku.dk> wrote:

> Diskwarrior kører på livet løs :) så må vi se om de hjælper...

æv det hjalp ikke....

Fra : Lone Schmidt

Dato : 25-10-04 17:11

> [...]

> <http://discussions.info.apple.com/webx?14@226.tF8caq0rzLg.1@.6898fcb1>
>
> Diskwarrior kører på livet løs :) så må vi se om de hjælper...

Hej.
Sikke noget værre noget

Jeg vil bare høre om du gør bruge af den specielle "imac G5 support?
<http://www.apple.com/support/imac/>

Og iøvrigt er det min erfaring at man finder den hurtigste løsning på et
problem, netop i Apple discussion forum, så held og lykke
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone