Hej alle med-Mac'ere...
Fra : Erik Richard

Dato : 25-10-04 00:05

Jeg må desværre nok sige, at jeg i den kommende tid vil være ret meget
ustabil i gruppen.

Jeg havde jo regnet med, at jeg skulle indlægges og have ordnet min
skulder, men det er desværre gået helt anderledes.

Fredag eftrmiddag blev min elskede Kirsten pludselig ret meget
dårligere, end hun normal ville være dagen efter en dialyse, og her
lørdag nat kom hun akut på Skejby, hvor de konstaterede, at det var
meget alvorlig. De kunne ikke holde hendes blodtryk oppe. Kl. 14:55
søndag eftrmiddag sov hun stille ind. Jeg var trods alt glad for at være
dér, men de kommende måneder vil blive svære at komme igennem.

Jeg vil bede jer om at undlade kommentarer til dette indlæg. Det er kun
ment som en oplysning om, hvorfor jeg pludselig måske ikke er der så meget.

mvh. Erik Richard
<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Peter Kiil

Dato : 25-10-04 00:12

Erik Richard - NOSPAM@NOSPAM.dk on 25/10/04 1:04 wrote:

> [...]
> ment som en oplysning om, hvorfor jeg pludselig måske ikke er der så meget.

Trist at høre. Kondolerer og håber du kommer gennem den svære tid.

/peter

Fra : Lone Schmidt

Dato : 25-10-04 06:36

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Trist at høre. Kondolerer og håber du kommer gennem den svære tid.
>
> Mvh

Det gør mig ondt at høre Erik Richard.
Også herfra ønsker jeg at du får styrke til at klare dig igennem
den kommende svære tid.

Med venlig hilsen
Lone