|
| Ny mobil-rep bix Fra : Jonas Heilesen |
Dato : 14-05-01 19:06 |
|
Hej alle
Var lige et smut i Lyngby og kigge lidt på det nye EMTS Walk-in center der
åbnede i dag.
Det må jeg sige det er sku et koncept der rykker. Hvis mobilen er gået ned,
fixer de den mens du venter, og hvis det er så kompliceret at det ikke er
noget de kan lave på stedet, så ombytter de bare telefonen.
Nå ja, og laver de telefonen på garantien sålænge den er under et år,
ligegyldigt hvor den er købt. Det er sku iorden med mig.
Iøvrigt så kører de med gratis software opgradering til Nokia i øjeblikket.
Jeg ved ikke om det bare er et introtilbud eller det er noget permanent, men
jeg fik da lige benyttet mig af chancen og opgraderet min 6210 til nyeste
version.
Nå men det kan ihvertfald klart anbefales.
Adressen er: EMTS Walk-In Service, Lyngby Hovedgade 74, 2800 Lyngby. Tlf:
4587 0336 (Jeg stjal lige et visitkort)
--
mvh Jonas Heilesen
Og NEJ, jeg arbejder ikke for dem, men er bare en glad og tilfreds "kunde"
(hvis man da kan kalde det det da jeg jo ikke har lagt en krone hos dem
) )
| |
Devast8or (14-05-2001)
| Kommentar Fra : Devast8or |
Dato : 14-05-01 19:19 |
|
Vil det sige at man bare kan gå derind når man har et problem med sin
telefon og få den lavet på garantien ligegyldig hvor den er købt istedet for
at skulle sende den ind til producenten (i mit tilfælde Nokia)? Det lyder sq
da lækkert, for min 8210'er er begyndt at være mærkelig, det er ikke altid
displayet vil som jeg vil :(
Devast8or
--
Spamfilter activated
Jonas Heilesen <jonashei@NOSPAMget2net.dk> wrote in message
news:9dp6q4$ao2$1@news.inet.tele.dk...
> Hej alle
>
> Var lige et smut i Lyngby og kigge lidt på det nye EMTS Walk-in center der
> åbnede i dag.
>
> Det må jeg sige det er sku et koncept der rykker. Hvis mobilen er gået
ned,
> fixer de den mens du venter, og hvis det er så kompliceret at det ikke er
> noget de kan lave på stedet, så ombytter de bare telefonen.
> Nå ja, og laver de telefonen på garantien sålænge den er under et år,
> ligegyldigt hvor den er købt. Det er sku iorden med mig.
>
> Iøvrigt så kører de med gratis software opgradering til Nokia i
øjeblikket.
> Jeg ved ikke om det bare er et introtilbud eller det er noget permanent,
men
> jeg fik da lige benyttet mig af chancen og opgraderet min 6210 til nyeste
> version.
>
>
> Nå men det kan ihvertfald klart anbefales.
>
> Adressen er: EMTS Walk-In Service, Lyngby Hovedgade 74, 2800 Lyngby. Tlf:
> 4587 0336 (Jeg stjal lige et visitkort)
>
> --
> mvh Jonas Heilesen
>
> Og NEJ, jeg arbejder ikke for dem, men er bare en glad og tilfreds "kunde"
> (hvis man da kan kalde det det da jeg jo ikke har lagt en krone hos dem
> ) )
>
>
| |
Jonas Heilesen (14-05-2001)
| Kommentar Fra : Jonas Heilesen |
Dato : 14-05-01 19:24 |
|
"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote in message
news:fjVL6.9045$zv2.1294297@news010.worldonline.dk...
> Vil det sige at man bare kan gå derind når man har et problem med sin
> telefon og få den lavet på garantien ligegyldig hvor den er købt istedet
for
> at skulle sende den ind til producenten (i mit tilfælde Nokia)? Det lyder
sq
> da lækkert, for min 8210'er er begyndt at være mærkelig, det er ikke altid
> displayet vil som jeg vil :(
>
Hvis din telefon er inden for garantiperioden (1 år), så ja. Det der med
displayet er vist et problem som MANGE (læs næsten alle) 8210 ejere kender.
Jeg kender flere der har fået deres telefoner fixet indtil flere gange for
dette problem....
Jeg ved iøvrigt ikke om de hånderer Ericsson (de står ikke på visitkortet),
men de tager ihvetfald Nokia, Siemens, Motorola & Bosch.
--
mvh Jonas Heilesen
| |
Devast8or (14-05-2001)
| Kommentar Fra : Devast8or |
Dato : 14-05-01 19:47 |
|
Det lyder godt, tak for oplysningen. Lige et enkelt spørgsmål mere: Ved du
om man skal have sådan noget Club-Nokia kort-sjov med eller er kvitteringen
nok? (grunden til at jeg spørger er at jeg fik af vide af en fra min skole
at det skal man have med hvis man skal have den lavet i en eller anden Nokia
forretning/værksted inde i København og jeg har ikke noget af det :)
Devast8or
--
Spamfilter activated
Jonas Heilesen <jonashei@NOSPAMget2net.dk> wrote in message
news:9dp7rq$e61$1@news.inet.tele.dk...
> Hvis din telefon er inden for garantiperioden (1 år), så ja. Det der med
> displayet er vist et problem som MANGE (læs næsten alle) 8210 ejere
kender.
> Jeg kender flere der har fået deres telefoner fixet indtil flere gange for
> dette problem....
>
> Jeg ved iøvrigt ikke om de hånderer Ericsson (de står ikke på
visitkortet),
> men de tager ihvetfald Nokia, Siemens, Motorola & Bosch.
>
>
> --
> mvh Jonas Heilesen
>
>
>
>
| |
Jonas Heilesen (14-05-2001)
| Kommentar Fra : Jonas Heilesen |
Dato : 14-05-01 20:01 |
|
"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote in message
news:cKVL6.9089$zv2.1302179@news010.worldonline.dk...
> Det lyder godt, tak for oplysningen. Lige et enkelt spørgsmål mere: Ved du
> om man skal have sådan noget Club-Nokia kort-sjov med eller er
kvitteringen
> nok? (grunden til at jeg spørger er at jeg fik af vide af en fra min skole
> at det skal man have med hvis man skal have den lavet i en eller anden
Nokia
> forretning/værksted inde i København og jeg har ikke noget af det :)
>
Du behøver ikke noget Club Nokia kort. Købskvit skulle være rigeligt....
--
mvh Jonas Heilesen
| |
Devast8or (14-05-2001)
| Kommentar Fra : Devast8or |
Dato : 14-05-01 21:55 |
|
Jeg tager straks afsted :)
Devast8or
--
Spamfilter activated
>
> Du behøver ikke noget Club Nokia kort. Købskvit skulle være rigeligt....
>
>
>
> --
> mvh Jonas Heilesen
>
>
>
| |
Dennis Thode Nielsen (14-05-2001)
| Kommentar Fra : Dennis Thode Nielsen |
Dato : 14-05-01 19:27 |
|
Det lyder sq
> da lækkert, for min 8210'er er begyndt at være mærkelig, det er ikke altid
> displayet vil som jeg vil :(
nå det har du også oplevet, min har flere gange været sendt ind, men der går
præcis 14 dage så er det galt igen ( Den er åbenbart _for_ lille
Mvh
Dennis Thode Nielsen
| |
|
|