File Buddy 8 - også på dansk
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 12-10-04 19:05

File Buddy 8 er helt enkelt det mest kraftfulde og populære højniveau
arkivværktøj til brug i Mac OS X 10.3 eller nyere. Lang tid undervejs,
taler File Buddy 8 nu ogsdå dansk og eroptimeret til Panther, tilføjet
en administrator-tilstand og meget mere.

Nyheder i File Buddy 8
Funktioner! Hvad ville en større ny udgivelse af File Buddy være uden
nye funktioner? En delvis liste af forbedringer omfatter:

* En ny Administrator-tilstand
* Viewers til at se indholdet af arkiver i Liste- og Infovinduer
* Værktøjsbjælker der kan skræddersys
* Et redesignet, skalerbart Infovindue
* Nye og mere fleksible omdøbningsmuligheder
* Et redesignet Brudte henvisninger-vindue der er nemmere at bruge
* En QuickView menu til øjeblikkeligt gennemsyn af standard systemmapper
i et Listevindue
* En ny genvejsmenu plug-in med flere kommandoer
* Droplets er blevet omskrevet og nye droplets kan oprettes
* QuickNotes giver enkel hjælp
* Optimeret til Panther (kræver Mac OS X 10.3 eller nyere)

Hvad kan jeg gøre med det?

* Se og redigere omfattende arkiv- og mappeinformation i infovinduet.
* Se hvor mange arkiver og mapper der befinder sig i en mappe eller på
hele enheder.
* Oprette droplet-programmer som automatisk kan ændre
arkivsystemattributer for emner anbragte på dem, inklusiv indholdet af
mapper.
* Bruge arkiv-Viewers til hurtigt at se indholdet af flere arkiver.
* Omdøbe arkiver baseret på mønstre, sekvenser og datoer. Oprette
droplets til at automatisere enhver omdøbningsproces.
* Oprette droplets til at skanne efter dublet-arkiver.
* Finde arkiver og mapper ved hjælp af et omfattende sæt af
søgekriterier. Udføre en lang række handlinger på fundne emner nemt.
* Bruge File Buddy 8's nye Administrator-tilstand til at arbejde med
arkiver og mapper, som du normalt ikke har adgang til.
* Bruge genvejsmenuer til at udføre mange opgaver i et hug.
* Oprette særlige symboler: fra PICTs i Skuffen; fra indholdet af
grafikarkiver og PDF-arkiver; fra andre symboler til mapper ved hjælp af
en række skabeloner; med tomme symboler; eller kun små symboler. Se hele
symbolfamilier med symbolfamiliefremviser.
* Oprette henvisninger. Finde og reparere brudte henvisninger.
* Finde tomme arkiver og mapper, herrreløse arkiver, dublet-arkiver,
brudte henvisninger og ubrugte indstillingsarkiver.
* Flytte, slette og kopiere arkiver. Kopier selv usynlige arkiver og
bruge muligheder for at springe kopiering af arkiver over eller kopiere
dem med ændrede navne, hvis der allerede findes et emne med dette navn.
* Slette data- og ressourcegrene i arkiver.
* Overskrive arkiver, hele mapper og ubrugt plads på disken for at undgå
uautoriseret gendannelse af slettede arkiver.
* Oprette snapshots til at holde rede på ændringer på en disk, f.eks.
arkiver installerede af et installationsprogram. Bruge snapshots til at
afinstallere programmer.

File Buddy 8 kan hentes fra enten

<http://www.skytag.com/filebuddy/lang/da/index.html>

eller

<http://www.mothsoft.dk/fb8.html>

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk
www.mothsoft.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-10-04 19:13

Hej Mogens

Det lyder ganske udmærket, men så vil jeg da ikke gå videre med mine
planer om at oversætte den..

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>