Hack til Motion. Findes det?
Fra : Peter Ursin

Dato : 11-10-04 21:22

Hej,

Mon der skulle findes et hack/crack således at Apples Motion kan køre på
en Powerbook 17" med GeForce kort?

Jeg har ledt på nettet uden resultat, men tænkte jeg lige ville spørge
her i gruppen inden jeg opgiver.

mvh
Peter Ursin

Fra : sasa

Dato : 11-10-04 23:58

køb en amiga

Fra : Tom

Dato : 12-10-04 11:35

Hvis det ikke findes endnu, kommer det sikkert pået tidspunkt.
Tjek evt i de forskellige Final Cut fora...
Fcf.dk
Er et bud
Tom
PS
Kender ikke det aktuelle problem, med Motion, men der er mange FCP folk der
arbejder med Motion også..

Fra : Peter Ursin

Dato : 12-10-04 19:32

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Tjek evt i de forskellige Final Cut fora...
> Fcf.dk

den adresse kendte jeg ikke, tak for det.

Peter

Fra : Peter Ursin

Dato : 12-10-04 19:28

sasa <gkujgkl@ifdho.com> wrote:

> køb en amiga
Jeg har en Amiga 1200 gemt bort i skabet, den ka' jeg da godt finde
frem. Hvordan mener du så jeg får Motion til at køre på min Powerbook nu
da vi har konstateret at jeg har en Amiga?

mvh
Peter