"Udsalg" hos Officeline!
Fra : Michael Petersen

Dato : 11-10-04 15:23

Officeline reklamerer under overskrften 'Ugens tilbud' med at de har
købt et restparti iMac G4'er som de sælger efter først-til-mølle
princippet.

En iMac G4/1,25Ghz 17" TFT 256/80GB til 10.990

Hold da op et tilbud hva' - en ny iMac G5 17", 1,6 ghz koster også
10.990... (dog 9 kr. mere i Applestore)

Det er nok begrænset hvor mange der kommer til at stå i kø ved den mølle

Mvh, Michael Petersen

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 11-10-04 21:11

Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote:

> [...]
> 10.990... (dog 9 kr. mere i Applestore)
>
> Det er nok begrænset hvor mange der kommer til at stå i kø ved den mølle

Hvorfor dog det?

Den "gamle" iMac er da i det mindste pæn!

Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 12-10-04 09:55

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> Hvorfor dog det?
>
> Den "gamle" iMac er da i det mindste pæn!
>
> Stig Leerbeck

Ja ja så langt enig, men derfor synes jeg stadig at det er noget snyderi
at fremstille en udgået vare som om den er billig, når den koster det
samme som det nyeste produkt fra producenten.

Mvh, Michael Petersen

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 12-10-04 12:59

> [...]

> at fremstille en udgået vare som om den er billig, når den koster det
> samme som det nyeste produkt fra producenten.

Det kan du måske have ret i. Vær dog opmærksom på at på dette marked er
det 99% Apple, der bestemmer prisen også helt ud i forretningen.

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-04 13:31

In article <1gljht1.q4iwib1vnkas6N%micFJERN@reflector.dk>,
micFJERN@reflector.dk (Michael Petersen) wrote:

> Ja ja så langt enig, men derfor synes jeg stadig at det er noget
> snyderi at fremstille en udgået vare som om den er billig, når den
> koster det samme som det nyeste produkt fra producenten.

Jeg har været ude for det samme med digitale kameraer. Sådan som
markedet har udviklet sig med nye modeller og priser hele tiden, skal
man se sig rigtig godt for, før man køber. På den anden side kan jeg
sådan set også godt forstå, at en forhandler, der har købt et produkt
til fuld pris, blot forsøger at begrænse sit tab, når der kommer en ny
og billigere model. Der er sikkert ikke tale om nogen overpris hos
Officeline. Det skulle såmænd ikke undre mig, om de taber på den G4 iMac
under alle omstændigheder. Og det er trods alt ikke sjovt for en
forhandler.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Per Madsen

Dato : 13-10-04 01:14

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> Hvorfor dog det?
>
> Den "gamle" iMac er da i det mindste pæn!
>
> Stig Leerbeck
> www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Øhhh...har du set en iMac G5 "live"?!...den er da ufattelig flot!...smag
og behag....
--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 13-10-04 16:47

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Øhhh...har du set en iMac G5 "live"?!...den er da ufattelig flot!...smag
> og behag....

Gør-det-selv-iBook
Tag en iBook. Riv skærmen af. Klister den fast ovenpå "resterne". Sæt
den på et stativ og tilslut mus og tastatur og vips har du det nye
design.
(Det må være en idé for en eller anden obskøn japansk brugergruppe)

For en gang skyld falder jeg ikke på halen!

Smag og behag som du siger