Den nye java og netbank
Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 07-10-04 08:27

kære NG,

nu har netbank (Arbejdernes Landsbank) kørt upåklageligt i over et år,
men siden jeg opdaterede til Java 1.4.2 hænger Safari og jeg må
force-quitte, når jeg skal logge på. Er der andre med samme problem og
hvad gør man? Skal man nedgradere Java eller hvad?

Mange tak for hjælpen

Tom

Fra : Peter Makholm

Dato : 07-10-04 08:44

tomsoegaardNOSPAM@get2net.dk (Tom Søgaard-Jensen) writes:

> [...]
> force-quitte, når jeg skal logge på. Er der andre med samme problem og
> hvad gør man? Skal man nedgradere Java eller hvad?

Læs:

http://groups.google.com/groups?selm=1gkx5yp.nz2jfi3coz6iN%25fornavnogefternavn%40machintoshUDENHINTOSH.com
--
Peter Makholm | Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
peter@makholm.net | goal of life is to have fun

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-10-04 12:20

Peter Makholm <peter@makholm.net> wrote:

> Læs:
>
> http://groups.google.com/groups?selm=1gkx5yp.nz2jfi3coz6iN%25fornavnogefte
> rnavn%40machintoshUDENHINTOSH.com

Tak! Rådet på den citerede side VIRKER.

v.h Martin P (en anden AL-kunde)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-10-04 16:41

Martin Petersen wrote:

> Tak! Rådet på den citerede side VIRKER.
>
> v.h Martin P (en anden AL-kunde)

Ja, det samme siger jeg på Skandiabanken. Men linket er forkert. Det
korrekte link, hvor man slipper for at læse ligegyldigt pladder er:
http://webbankhelp.prod.bec.dk/webbankhelp/WebbankHelp.nsf/hentFaq?OpenForm&DC1D66F3DF2B9E1DC1256F1F0024500C

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-10-04 18:07

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> Ja, det samme siger jeg på Skandiabanken. Men linket er forkert. Det
> korrekte link, hvor man slipper for at læse ligegyldigt pladder er:
> [...]

Det er rigtigt - og man bliver også henvist til dette fra det første
link. Men du har fundet den direkte vej.

MartinP

Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 07-10-04 19:58

Kære NG,

tusind tak for hjælpen - det virkede bare. Det er altså uhørt, hvor
hurtigt og godt man bliver rådgivet herinde. Hvis dk.edb.mac havde en
nationalsang, ville jeg afsynge den stående med højre hånd ved
tindingen.

Tom

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 07-10-04 21:54

Tom Søgaard-Jensen <tomsoegaardNOSPAM@get2net.dk> wrote:

> [...]
> hurtigt og godt man bliver rådgivet herinde. Hvis dk.edb.mac havde en
> nationalsang, ville jeg afsynge den stående med højre hånd ved

Ja, er det ikke fantastisk, at du fik svaret en uge før du stillede dit
spørgsmål
Somme tider kan det være en ide, at se på de gamle tråde.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 08-10-04 15:16

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Ja, er det ikke fantastisk, at du fik svaret en uge før du stillede dit
> spørgsmål
> Somme tider kan det være en ide, at se på de gamle tråde.

Jeg plejer faktisk at læse det meste (af det jeg forstår...) herinde
næsten hver dag, men den tråd havde jeg misset. Undskyld.

Tom

Fra : Peter Makholm

Dato : 26-10-04 17:55

Peter Makholm <peter@makholm.net> writes:

> Læs:
>
> http://groups.google.com/groups?selm=1gkx5yp.nz2jfi3coz6iN%25fornavnogefternavn%40machintoshUDENHINTOSH.com

Så var den gal igen. Samme symptomer og samme løsning.

Jeg mindes ikke at have opdateret java igen siden sidst jeg var
på. Det eneste relevante jeg kan tænke mig til var at jeg havde
clearet Safaris 'History'.

Glemmer Safari virkelig et certifikat af denne grund? Certifikatet
stod stadigvæk i min Keychain Access, men java hang alligevel indtil
jeg nyimporterede det.

--
Peter Makholm | I laugh in the face of danger. Then I hide until
peter@makholm.net | it goes away