Kald af en funktion fra en formular
Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 25-10-04 17:20

Kan man kalde en function fra en formular (i samme script).
I givet fald hvordan (PHP) ?

<form action=" funktion ? " >" method=post>
<input type="submit" value="Fortryd bestilling" name="send">
</form>

På forhånd tak
/JR

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-10-04 19:38

Jørn Rasmussen skrev:

>Kan man kalde en function fra en formular (i samme script).
>I givet fald hvordan (PHP) ?

Du kan kalde en ny PHP-side, og den side kan bestå af opskriften
på en funktion samt kald af samme - eller blot kaldet hvis
funktionen kan inkluderes fra en anden side.

--
Bertel

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 26-10-04 07:32

> Du kan kalde en ny PHP-side, og den side kan bestå af opskriften
> på en funktion samt kald af samme - eller blot kaldet hvis
> funktionen kan inkluderes fra en anden side.

Jeg har prøvet forskellige løsninger, og vil også prøve din. - Tak

/JR