style tag til css...eller noget
Fra : Torben Rasmussen

Dato : 30-09-04 16:32

ER der ikke en venlig 'nørd' der kan fortælle hvordan jeg
konverterer følgende linie til mit style sheet:

onMouseOver="style.backgroundColor='#f5f5f5';"
onMouseOut="style.backgroundColor='#FFFFFF';"onclick="style.backg
roundColor='#f5f5f5';"

det står p.t som et styletag inde i html'en

Venlig hilsen Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-09-04 16:49

Torben Rasmussen wrote:
> [...]
>
> onMouseOver="style.backgroundColor='#f5f5f5';"
> onMouseOut="style.backgroundColor='#FFFFFF';"onclick="style.backg

Du skal nok have fat i noget her:

http://www.hjemmesideskolen.dk/html/css2.asp#link

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-10-04 19:26

Se inline.

On 30 Sep 2004 15:32:19 GMT, Torben Rasmussen
<torben@torben-rasmussen.dk> wrote:

>ER der ikke en venlig 'nørd' der kan fortælle hvordan jeg
>konverterer følgende linie til mit style sheet:
>
>onMouseOver="style.backgroundColor='#f5f5f5';"

a:hover

>onMouseOut="style.backgroundColor='#FFFFFF';

a:link

>"onclick="style.backgroundColor='#f5f5f5';"

a:active

Så mangler du bare en a:visited som sætter til hvad du nu ønsker.