få link-div til at bevæge sig vha. css
Fra : Lasse Madsen

Dato : 28-09-04 15:56

Jeg har et div på min hjemmeside, der hedder link, men når siden fylder mere
end 100% af brwoserens vindue, vil den ikke vise link-divet længere nede
Findes der en metode, hvorpå man kan få den til det?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-09-04 16:59

Lasse Madsen skrev:

>Jeg har et div på min hjemmeside, der hedder link, men når siden fylder mere
>end 100% af brwoserens vindue, vil den ikke vise link-divet længere nede
>Findes der en metode, hvorpå man kan få den til det?

Forstår ikke lige, hvad du mener.

Kom med et link til siden eller upload en testside, som har
fejlen.

Det gør det hele meget nemmere, når man direkte kan se fejlen.
--
Knud

Fra : Lasse Madsen

Dato : 28-09-04 17:15

> Forstår ikke lige, hvad du mener.

Du kan prøve at se lidt længere nede af denne side fx.
(http://the87boy.users.whitehat.dk/ungdomsloven/), så kan du se, at
div-link'sene slutter, før vinduet er slut
HVordan undgår man det, men uden at lave vinduet mindre?