IE rendering problem - forkert understregn~
Fra : Kristian Thy

Dato : 27-09-04 12:32

Jeg har lavet en side hvor indholdet er i et "klap-ud-træ". Det virker
for så vidt godt nok, og ser nydeligt ud i Mozilla og tilfredsstillende
i Konqueror. Men i IE6.0 kommer der en umotiveret understregning på
overskrifterne. Er der en venlig sjæl der kan komme med et bud på en
årsag og evt. en løsning?

   http://itu.dk/people/thy/cv.php

\\kristian
--
http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt
http://home.att.net/~jbcole/humor/Microsoft_patents.htm

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 27-09-04 12:40

Kristian Thy wrote:
> [...]
> i Konqueror. Men i IE6.0 kommer der en umotiveret understregning på
> overskrifterne. Er der en venlig sjæl der kan komme med et bud på en

Tjeck din CSS

http://jigsaw.w3.org/css-validator/

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Kristian Thy

Dato : 27-09-04 13:08

Martin Hintzmann Andersen uttered:
> Tjeck din CSS

Doh, så kan jeg lære at

1) lave kommentarer ordentligt, og
2) validere det _rigtige_ stylesheet

Takker.

Men nu vi er ved det, så kommer fejlen af at jeg troede at # var
udkommentering af resten af linien. Fordi det ikke er det, får jeg
erklæret en værdi for '#text-decoration', der jo ikke findes som
attribut, og validatoren kalder det en parse error. Ifølge

   http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/syndata.html#parsing-errors

burde IE opføre sig således i stedet for:

   "User agents must ignore a declaration
    with an unknown property."

Så jeg vil trøste mig med at min dummefejl afslørede endnu en bug i IE.

\\kristian