Lige stor table
Fra : Michael Adamsen

Dato : 25-09-04 07:20

Hejsa

Jeg har en table ligt ind , hvor der er 3 rammer i, hvor dan kan
jeg få de 3 rammer til at være lige store, så når man skriver
noget i vær ramme, at den ene ikke er større en f.eks den i
midten imens den til højre er mindre end de 2 andre?

mvh Mic

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dennis Munding

Dato : 27-09-04 18:57

Michael Adamsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> noget i vær ramme, at den ene ikke er større en f.eks den i
> midten imens den til højre er mindre end de 2 andre?

Har du prøvet med:

Med venlig hilsen

Dennis Munding

http://mundings-memorial.dk/
http://home1.stofanet.dk/Skovaa_Munding.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-09-04 19:56

Dennis Munding wrote:

Det er ikke valid kode. Prøv i stedet dette:

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-09-04 20:17

Erik Ginnerskov skrev:

> Det er ikke valid kode.

Jo - så længe man ikke benytter strict-undertypen i html/xhtml.

Det er fint nok at anbefale den mest moderne løsning (css/strict),
men ikke så heldigt når du skriver at width-parameteren til td ikke
validerer uden at præcisere at det kun gælder nogle doctyper.
--
Jens Gyldenkærne Clausen