CC adsl kan det svare sig at skifte
Fra : The Phantom

Dato : 14-05-01 18:11

Hej
Jeg har lige nu nogle spørgsmål angående adsl ved cc.
Har lige nu adsl 256/256 ved WOL og tænkte på at skifte til 512/512 også ved
WOL.
Men nu når CC sænker priserne har jeg meget overvejet at skifte.
Jeg sætter pris på føglende
1: en god newsserver (er tilfreds med WOL funger altid og har diverse
binair's grupper. ( skal meget gerne have adgang til Dk.binaires.musik
2 : stabil forbindelse (skal køre Ftp 24/7 )
3: Router

Nogle som vil hjælpe mig med at besvare disse spørgsmål og også give et svar
på om det ville være bedre at skifte( sænker WOL priserne eller hva )

MVH The Phantom

Fra : Henning

Dato : 14-05-01 18:32

>Nogle som vil hjælpe mig med at besvare disse spørgsmål og også give et svar
>på om det ville være bedre at skifte( sænker WOL priserne eller hva )

Er du tilfreds, hvor du er - så bliv! Det med priserne skal nok rette
sig opefterhånden, men WOL lader nu engang ikke andre sætte deres
prispolitik. Følg forøvrigt med i de interne WOL-grupper, hvor d.o.
jævnligt (hver dag?) diskuteres.

Jeg har selv 512/512, og har (7-9-13) ikke haft problemer. Kører også
7/24/365-server.

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 14-05-01 19:37

<cut>
> 1: en god newsserver (er tilfreds med WOL funger altid og har diverse
> binair's grupper. ( skal meget gerne have adgang til Dk.binaires.musik

Så vidt jeg ved frasorterer CC's newsserver alle meddelelser over 200 (eller
128). Det medfører i praksis at deres binaries er ubrugelige (IHMO).

> 2 : stabil forbindelse (skal køre Ftp 24/7 )

En kollega har kun oplevet 2-3 gange på snart et halvt år at han ikke kunne
komme på nettet.
En ting der undrer mig lidt her - du vil køre FTP på en CC linie - bemærk at
deres upload for næsten alle linierne er 128kbit. En symmetrisk linie er
klart det bedste når du ønsker at benytte din upload - for ellers får du
ikke rigtigt noget ud af din mulige download-rate (der skal nogle
returpakker til, som der ikke bliver plads til når upload er brugt).

> 3: Router

Medfølger.

/Steen

Fra : The Phantom

Dato : 14-05-01 19:54

Har tænk på deres 1024/512
Som koster omkring 600 kr efter den første

Mvh The Phantom

Fra : CrapMan

Dato : 15-05-01 15:45

"The Phantom" <Phantom9@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Har tænk på deres 1024/512
> Som koster omkring 600 kr efter den første

Så vidt jeg kan se koster 1024/256 næsten 600.-
1024/512 koster næsten 700.- Eller er du en af dem som for speciel pris fra
CC?
CM

Fra : The Phantom

Dato : 15-05-01 21:40

Undskylder den skrive fejl men ja jeg fandt ud af at jeg tog fejl den dag

Stene lidt for meget

Mvh The Phantom

Fra : Simon Skals

Dato : 14-05-01 21:34

It seems Steen Holm Pedersen wrote:
>Så vidt jeg ved frasorterer CC's newsserver alle meddelelser over 200 (eller
>128). Det medfører i praksis at deres binaries er ubrugelige (IHMO).

Det er længe siden, der var denne begrænsning.

>En ting der undrer mig lidt her - du vil køre FTP på en CC linie - bemærk at
>deres upload for næsten alle linierne er 128kbit.

Har du kigget på

http://www.cybercity.dk/produkter/dsl/

?

Fem ud af otte produkter har upstream på over 128 kbps.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>