fold ud menú
Fra : Jesper Bonde / Sønde~

Dato : 20-09-04 09:54

Hej der

Jeg mangler nogle koder til at kunne lave en menú, hvor der automatisk
folder nogle undermenuer ud, når man trykker på linket.

Hvilke koder skal man bruge, er det html eller jave ?

på forhånd tak.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-09-04 11:03

Jesper Bonde / Sønderborg Fitness skrev:

> Jeg mangler nogle koder til at kunne lave en menú, hvor der automatisk
> folder nogle undermenuer ud, når man trykker på linket.

Du har sendt samme indlæg til flere grupper uden at krydsposte. Det er
en dårlig ide - læs venligst <http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Der er svaret i .webdesign
(<news:Xns956A7186D5982jcdmfdk@gyrosmod.cybercity.dk>)

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-09-04 12:18

Jesper Bonde / Sønderborg Fitness <jbo@sonderborg-fitness.dk> skrev:

> Jeg mangler nogle koder til at kunne lave en menú, hvor
> der automatisk folder nogle undermenuer ud, når man
> trykker på linket.
>
> Hvilke koder skal man bruge, er det html eller jave ?

Se om http://html-faq.dk/2013.asp kan bringe dig videre.
Den er lavet med ren html og css.

--
Allan Vebel