Euro som escape vær
Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 18-09-04 20:30

Jeg har brug for at skrive euro på en hjemmeside. Da jeg har sat
tegnsættet til 8859-1 burde det ikke være et problem simpelthen at
skrive ¤, men jeg vil nu hellere gå med livrem og seler. Findes der en
escape-værdi a la © og æ?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 18-09-04 20:45

H.T. Ohlsen <nntp@ohlsen.dk> wrote in

> [...]
> skrive ¤, men jeg vil nu hellere gå med livrem og seler. Findes der en
> escape-værdi a la &amp;copy; og &amp;aelig;?

&euro;

- Andreas
--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 18-09-04 22:37

On 18 Sep 2004 19:45:29 GMT, Andreas Haugstrup Pedersen
<usenet@solitude.dk> wrote:

>&euro;

Genialt.

Takker.