IE og Javascript
Fra : Agemam

Dato : 25-10-04 18:47

Hej NG

Jeg har Windows XP Pro. SP1 installeret på mit system, og deri medfølger jo
Internet Explorer v6.0.2800.
Nu ligger landet sådan at jeg ikke bruger IE til at se hjemmesider med, her
er jeg nemlig blevet forelsket i Opera, som er min mening er en fornuftigt
browser (hvertfald langt bedre end IE).

Men Opera browseren kan jeg ikke bruge sammen med mit Netbank (Danske Bank)
og her skal jeg så bruge IE. Men efter en geninstallering af XP får jeg nu
en meddelelse om at min browser ikke kan læse Javascrpit. Der er tale om
Internet Explorer, som altså ikke kan læse dette Javahalløj. Hvad kan dette
skyldes og hvorledes får man den til det igen.

Regards
Agemam
agemam_nospam@ofir.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-04 19:12

Agemam skrev:

> Men Opera browseren kan jeg ikke bruge sammen med mit Netbank (Danske Bank)
>og her skal jeg så bruge IE. Men efter en geninstallering af XP får jeg nu
>en meddelelse om at min browser ikke kan læse Javascrpit.

Er du sikker på, at det er Javascript og ikke Java?

Det er langt fra det samme.

IE har ingen indbygget javafortolker, hentes på
http://java.com/en/index.jsp, klik på »Get it now«.
--
Knud

Fra : Agemam

Dato : 25-10-04 19:30

Ja okay, jeg har ikke en bønne forstand på dette. Men jeg kom ind på Danske
bank's hjemmeside, hvor at der stod på siden at min browser ikke kunne læse
Javascript's. Men jeg forsøger med det du har sendt til mig. Mange tak =)

Agemam

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-10-04 11:27

Agemam skrev:

> Ja okay, jeg har ikke en bønne forstand på dette. Men jeg kom ind på Danske
> bank's hjemmeside, hvor at der stod på siden at min browser ikke kunne læse
> Javascript's.

Hvad står der helt præcist i fejlmeddelelsen?

Det kan godt være at der meldes om fejl mht. javascript - i så fald er
det formentlig fordi de er slået helt eller delvist fra, fx på grund af
indstillingerne for sikkerhedsniveau i IE.

NB: Læs gerne min signatur.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Agemam

Dato : 27-10-04 19:46

Det er gået iorden, jeg tror det har været en fejl på Danske Banks
hjemmeside. Men tak for råd og hjælp

Mvh
Agemam