Thunderbird filter
Fra : Chris

Dato : 25-10-04 15:13

Hej,

Undskyld at det er lidt of topic med spørgsmål omkring Mozilla
Thunderbird, men da de fleste Firefox brugere (ligesom jeg) bruger denne
som emailklient prøver jeg alligevel.

Jeg har oprettet et omfattende message filter for at frasortere spam og
nu vil jeg gerne anvende det på mine andre pop3 konti jeg har sat op i
Thunderbird. Kan filteret kopieres til andre konti eller eksporteres ud
eller kan man anvende samme filter på flere konti el.lign - jeg orker
ikke at oprette filteret flere gange for ikke at nævne fremover at
skulle opdatere flere ens spam filtre for forskellige konti.

/Chris

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-10-04 14:30

Chris skrev:

> Undskyld at det er lidt of topic med spørgsmål omkring Mozilla
> Thunderbird, men da de fleste Firefox brugere (ligesom jeg) bruger denne
> som emailklient prøver jeg alligevel.

Prøv hellere i mail+news-gruppen[1]. Der hører spørgsmål om Thunderbird
hjemme, og jeg er ret sikker på at der også er Thunderbird-brugere i
gruppen.

1) <news:dk.edb.internet.software.mail+news>

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-04 14:32

Chris skrev:

>Undskyld at det er lidt of topic med spørgsmål omkring Mozilla
>Thunderbird, men da de fleste Firefox brugere (ligesom jeg) bruger denne
>som emailklient prøver jeg alligevel.

Den rigtige gruppe er news:dk.edb.internet.software.mail+news,
når man har spørgsmål om mail- eller newsdelen.

MozBackup skulle kunne bruges, http://backup.jasnapaka.com/

Fut er sat til news:dk.edb.internet.software.mail+news, hvor svar
herpå bringes.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Chris

Dato : 26-10-04 00:02

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Den rigtige gruppe er news:dk.edb.internet.software.mail+news,
> når man har spørgsmål om mail- eller newsdelen.

Tak for det - var ikke lige opmærksom på denne gruppe.

/Chris