Uønsket startside
Fra : Steen Jensen

Dato : 24-10-04 18:50

Jeg har fået en startside jeg ikke ønsker som heder www-mysearch.cc/ .Nogen
der ved hvordan jeg fjerner den? Jeg har haft den før men kan ikke huske
hvordan jeg fjerner den.Det er noget med at gå en på en eller anden hjemme
side og klikke på et link så kan man fjerne den men kan ikke huske adressen.

Mvh Steen Jensen

Fra : Steen Jensen

Dato : 24-10-04 19:12

Ups siden hedder rent faktisk www.my-search.cc/

Mvh Steen Jensen

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 24-10-04 19:10

Prøv at se her: news:416AB9F4.63A3@kimludvigsen.dk

--
Simon Moore Højer

At programmere er at dykke ned i det hav af muligheder,
alle tiders hurtigst ekspanderende teknologi tilbyder.
Citat: Jakob Kristiansen (Start på visual basic 6.0)

www.viborgip.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 24-10-04 19:20

Sorry har læst lidt tilbage i gruppen og fandt svar

Steen Jensen

Fra : Christian

Dato : 25-10-04 21:21

"Steen Jensen" <steen-jensen@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> hvordan jeg fjerner den.Det er noget med at gå en på en eller anden hjemme
> side og klikke på et link så kan man fjerne den men kan ikke huske

Jeg har et yderligere problem. Der er også blevet installeret sådan en
Mysearchbar oppe ved værktøjslinierne (ligesom den man kan med google)

Den blev ikke fjernet af det der afinstalleringsprogram

Christian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-04 21:35

Christian wrote:

> Jeg har et yderligere problem. Der er også blevet installeret sådan en
> Mysearchbar oppe ved værktøjslinierne (ligesom den man kan med google)
>
> Den blev ikke fjernet af det der afinstalleringsprogram

Har du installeret Messenger Plus? I så fald, afinstaller programmet via
tilføj eller fjern programmer. Installer Messenger Plus igen, men denne
gang skal du sige nej til at installere sponsorprogrammer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup

Fra : Christian

Dato : 25-10-04 21:50

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Har du installeret Messenger Plus? I så fald, afinstaller programmet via
> tilføj eller fjern programmer. Installer Messenger Plus igen, men denne
> gang skal du sige nej til at installere sponsorprogrammer.

Ja, men det mente jeg også jeg sagde nej til. Men det kunne godt være, jeg
lige skulle dobbeltchecke. Tak

Christian