rødt kryds ved GIF-filer
Fra : Tom Bisgaard

Dato : 22-10-04 18:24

Hejsa

Hvorfor kan min explorer pludselig ikke vise GIF-filer ?

Der hvor de skulle være er der kun en hvid kasse med et rødt kryds?

Håber der er en der kan hjælpe

Mvh

Bisgaard

Fra : Anders Lund

Dato : 22-10-04 18:54

Tom Bisgaard wrote:

> Hvorfor kan min explorer pludselig ikke vise GIF-filer ?

Tøm dine midlertidig internet filer. Sæt dem ned til 30 MB eller sådan
noget.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Tom Bisgaard

Dato : 22-10-04 19:43

det hjalp desværre ikek så meget...

Kan slet ikke få den til at vise fx ofir.dk har siger den at siden ikke
findes ?

Fra : Bæ 9

Dato : 22-10-04 20:51

"Tom Bisgaard" <tbr92@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> det hjalp desværre ikek så meget...
>
> Kan slet ikke få den til at vise fx ofir.dk har siger den at siden ikke
> findes ?
>

> "Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

funktioner - internetindstillinger - avanceret - sæt v i "vis billeder"

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 23-10-04 07:18

wrote:

> Tøm dine midlertidig internet filer. Sæt dem ned til 30 MB
eller sådan
> noget.

Et spørgsmål til dette citat, som er en del af et svar til
en spørger:
Det er forståeligt, at man skal tømme mappen med de
midlertidige
filer, men hvorfor skal mappens størrelse bringes ned?

Hans-Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-04 09:15

Hans-Jørgen Sindholt wrote:

> Et spørgsmål til dette citat, som er en del af et svar til en spørger:
> Det er forståeligt, at man skal tømme mappen med de midlertidige
> filer

Næh, det er absolut ikke forståeligt. Det er en ældgammel fejl i
Internet Explorer, der gør det nødvendigt i nogle tilfælde, og det er
temmelig uforståeligt at verdens største softwarefirma ikke kan finde ud
af at rette fejlen.

> men hvorfor skal mappens størrelse bringes ned?

Fejlen opstår, fordi Internet Explorer har problemer med at håndtere
mange midlertidige internetfiler. Sætter man mappens størrelse ned, er
der plads til færre filer, og dermed forhindrer man fejlen i at opstå. I
nogle tilfælde er det ikke nok med de 30-40 MB som ofte nævnes, jeg
kender et tilfælde, hvor det var nødvendigt at gå helt ned på 5 MB før
Internet Explorer opførte sig ordentligt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
33 tips og tricks til Internet Explorer

Fra : John

Dato : 23-10-04 11:35

"Kim Ludvigsen" skrev i en meddelelse

> Det er en ældgammel fejl i
> Internet Explorer,, og det er
> temmelig uforståeligt at verdens største softwarefirma
> ikke kan finde ud af at rette fejlen.

Enig, men det kan et lille gratis program:
http://www.snapfiles.com/get/cachesentry.html

Mvh John